Veelgestelde Vragen

Maken jullie ook bestellingen op aanvraag?

Jazeker! Hiervoor kun je een mail sturen naar info@diversuitlottum.nl met jouw wensen.  (Te denken aan: pakketten voor feestdagen, luiertaarten, maar ook bakproducten en overige lekkers en creatiefs).

Heb je zelf een leuk idee en wil je dat terugzien in een bestelling? Dan kun je dit via een mail aan ons laten weten en kunnen we een uniek product voor jou maken.

Wanneer je een handgemaakt product wilt bestellen wat niet op de site staat. Mag je een mail met jouw wensen en behoeften sturen naar info@diversuitlottum.nl. Dan ga ik kijken of ik deze wens kan gaan vervullen. Wanneer ik nog vragen hebben over jouw wensen laat ik dat weten. 

Vervolgens stuur ik je een factuur. Wanneer deze is betaald ga ik aan de slag met jouw bestelling. Wanneer de bestelling af is, stuur ik een foto van het resultaat. Wanneer alles naar wens is, stuur ik de bestelling per post naar je op.

 

Verzenden en afhalen

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen we de bestelling naar je op, maximaal binnen 7 werkdagen. Je ontvangt een e-mail als het pakket is verstuurd. Als de verzending langer duurt door bijvoorbeeld vakantie dan staat dit vermeld op de website & de socials.

LET OP!! Als plaats van levering geldt het adres dat jij zelf aan DiVer’s uit Lottum kenbaar hebt gemaakt. Jij (de consument) bent zelf verantwoordelijk voor het plaatsen van een juist afleveradres. Wanneer je een foutief adres opgeeft in je bestelling,  kan DiVer’s uit Lottum hier niet verantwoordelijk voor worden gehouden. De eventuele kosten zullen hierdoor voor jou zijn.

 

Ophalen

Je kunt je bestelling ook ophalen bij DiVer’s uit Lottum. Kies voor de optie “ophalen” bij het afrekenscherm, zo betaal je geen verzendkosten. Na betaling kun je de bestelling op afspraak ophalen bij DiVer’s uit Lottum, te Lottum.

Bezorgen

Bezorgen is mogelijk in een straal van 5 kilometer vanuit DiVer's uit Lottum.  Kosten hiervoor zijn € 2,50.

 

Naar welke landen verzenden jullie?
Naar Nederland, België, Duitsland en Luxemburg.

 

Wat zijn de verzendkosten?
€4,10 post NL-brievenbus 0-200 gr (incl. track & trace)
€6,75 post NL Pakket 0 - 10 kg (incl. track & trace)
€13,00 post NL Pakket 10 - 23 kg (incl. track & trace)


Voor verzending naar België, Duitsland en Luxemburg zijn de verzendkosten als volgt: 
€4,65 Post NL brievenbuspakje 0-100g (excl. track & trace)
€7,75 Post NL brievenbuspakje 100-350g (excl. track & trace)
€9,30 Post NL pakket 0-2kg 
€19,50 Post NL pakket 2-5kg 
€25,00 Post NL pakket 5-10kg

 

Wat moet ik doen als mijn pakketje nog niet binnen is?
Heb jij je pakketje nog niet ontvangen? Stuur dan een mail naar info@diversuitlottum.nl en dan lossen wij het zo snel mogelijk voor je op. Helaas ben ik niet verantwoordelijk voor pakketjes die kwijtraken. 

 

RETOURNEREN

Wat is de retour termijn?
De retour termijn is 8 dagen. Deze termijn gaat in vanaf het moment dat jij jouw bestelling hebt ontvangen.  Hiervoor kun je een mail sturen naar info@diversuitlottum.nl met jouw bestelnummer en de reden van jouw retour. Doe dit binnen 8 dagen na ontvangst van jouw pakket. Wij reageren dan zo snel mogelijk met verdere instructies en het retour adres. 

Handgemaakte producten mogen niet retour gestuurd worden.

 

Hoe zit het met retour kosten?
Deze kosten zijn voor eigen rekening.

 

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?
Wanneer jouw retourzending veilig en ongebruikt bij ons binnen is gekomen, ontvang je binnen 5 werkdagen het bedrag van de geretourneerde producten terug op jouw rekening.

 

Klachten/beschadiging/breuk

Neem in het geval van klachten, beschadigingen of breuk direct contact op met DiVer’s uit Lottum in ieder geval binnen 24 uur na aflevering van de bestelling. Hierna kunnen we niet meer garanderen dat de schade vergoed wordt. DiVer’s uit Lottum kan om foto’s van de klacht vragen, of het artikel terugvragen ter beoordeling. Hierna zoeken we samen naar een oplossing.

 

OVERIG

Ik zie mijn vraag hier niet staan wat kan ik doen?
Geen zorgen! Stel je vraag gewoon via het contactformulier en dan proberen we die zo snel mogelijk voor je te beantwoorden.